  • Data: 2021-02-03 12:42:33
    Temat: Re: Umowa na dostarczanie mediów
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.02.2021 o 11:04, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Robert Tomasik"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Bo na poszczegolne lokale jest "przydzial".
    >
    > Swoja droga ... mieszkania "komunalne" mozna bylo wykupic na wlasnosc.
    > A w takiej przedwojennej kamienicy, gdzie mieszkania przydzielano jako
    > ... "komunalne" chyba, to nie mozna bylo ?
    >
    > J.

    Zależy gdzie.

    W Krakowie znajomi cały czas byli i są właścicielami kamienicy i część
    mieszkań już odzyskali. Ja w Warszawie też odzyskałem mieszkanie
    (spółdzielcze, więc to co innego), w którym przez lata byli lokatorzy z
    kwaterunku.

    W Warszawie po dekrecie Bieruta prywatne kamienice przejęło państwo, i
    jak najbardziej sprzedawało mieszkania lokatorom - do momentu pojawienia
    się pełnomocnika 120-letniego przedwojennego właściciela.

    MJ