  • Data: 2010-10-03 14:02:45
    Temat: Re: Umowa lojalki [OT]
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:i89hre$lbf$4@srv.cyf-kr.edu.pl Jacek_P
    <L...@c...edu.pl> pisze:

    > Przymus ekonomiczny w małej dziurze? Podskakiwać to można
    > w dużym mieście, gdzie są alternatywne możliwości zatrudnienia,
    > albo gdy jest się singlem nieobciążonym rodziną i kredytami.
    Standardowo: nie ma obowiązku życia w małej dziurze, nikt przy zdrowych
    zmysłach nie obciąża się rodziną jeśli nie ma odpowiedniego zaplecza
    bytowego i rezerw materialnych, a kredyt jak się bierze to trzeba taki,
    który da się radę spłacić i ma się zabezpieczenie.
    Durniom nieprzestrzegającym tych podstawowych zdroworozsądkowych zasad
    powiedzmy jasno - dobrze wam tak.
    Ale wiem, że nawet ludzie przezorni i rozsądni (fakt - mało ich jakby)
    wpadają czasem w pułapki, których nie udało im się uniknąć, choć głupoty
    żadnej nie popełnili.
    Nie potępiam ich.
    Dlaczego jednak pakować się w kolejną usprawiedliwiając się rzekomym
    przymusem?

    --
    Jotte