    From: "Alicja" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Umorzenie?
    Date: Wed, 4 Jan 2006 16:55:01 +0100

    > Ło matko ! W tym samym postanowieniu przyznanie kosztów biegłemu i
    > przedstawienie zarzutów? Świat chyba jeszcze takiej chimery nie widział ;)
    > Poza tym piszesz, że z uwagi na przedawnienie umorzono postępowanie - tym
    > samym sprawa się definitywnie skończyła i nie ma o czym rozmawiać, no
    chyba
    > że coś totalnie pokręciłaś ;)

    Posiadam dwa postanowienia, jedno ze stycznia 2003r -umorzenie postępowania
    z uwagi na przedawnienie na podst. art 17 par 1 pkt6 kpk w zw. z art.44 par
    1 pkt. 2 par 3 i par 5 kks
    Drugie postanowienie z grudnia 2005r w sprawie: oskarzonego z art 80 par 1
    duks i inne z urzędu o przyznaniu wynagrodzenia biegłemu grafologowi za
    wykonaną pracę (opinia na podstawie kopii ) co sie przedawniło wg starego
    kodeksu w 2002r chodzi o podpisanie sie nieprawdziwym imieniem i nazwiskiem.
    Przepisy wprowadzające kodeks przedłuzyły okres przedawnienia.
    Co mam w tej sytuacji zrobic, gdyz sprawa trwa bez końca?