  • Data: 2006-07-12 17:06:34
    Temat: Re: Umieszczenie szyldu na scianie wspolnej kamienicy
    Od: Ebay <l...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 11 Jul 2006 22:34:23 +0200, leon napisał(a):

    > ile ma lat?? bo znam przypadki gdzie zwykle domy zbudowane po II wojnie
    > uznano
    > za zabytki i bez zgody konserwatora prawie nic nie mozna zrobic.

    Dokładnie nie wiem kiedy ta kamienica została wybudowana ale mysle że tuż
    przed II wojną.

    > czy reklama wystaje duzo od sciany? moze byc potrzebna zgoda na zajecie
    > pasa
    > drogowego.

    Reklama ta to litery przestrzenne ze styroduru i wystają poza tynk 5cm,
    jedynie 3 reflektory które oświetlają wystaja około 80cm ale ta ściana na
    której umieszczona jest ta reklama nie jest ścianą od drogi tylko
    prostopadłą do drogi więc nie mam mowy o zajęciu pasa drogi.