  • Data: 2005-10-11 13:40:24
    Temat: Re: Um zlecenie a ksiazeczka zdrowia (?)
    Od: Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc!

    Tomasz Maleski wrote:
    > Muszą ci podstemplować, bo w tym zakładzie pracy opłacasz składke zdrowotną.
    > Nie jest ważne czy to umowa zlecenie czy o pracę. Jesteś ubezpieczony -
    > należy sie wpis w książeczkę.
    Dzieki :)

    A czy mozesz przytoczyc jakas podstawe prawna? To by mi na pewno
    ulatwilo "boj" ;)

    > Jeśli ci nie podstemplują książeczki (chociaż to jest ich obowiązek) poproś
    > w kadrach o druk ZUS ZUA - zgłoszenie do ubezpieczeń i z tym idź do
    > przychodni.
    Teoretycznie tak, ale z kolei na moich oczach ktos kiedys robil
    awanture, bo Pani.W.Okienku uparla sie, ze bez podstemplowanej KZ nie da
    numerka i koniec. Awantura na 4 fajery byla, a "klient" i tak sie nie
    dostal do lekarza :(

    Pozdrawiam,
    robal.