  • Data: 2005-11-14 23:31:00
    Temat: Re: Ultimo - czy mam zacząć się bać ?
    Od: "User" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert J. wrote:

    > W przypadku umowy cyw.-prawnej okres przedawnienia jest 2 lata? A co
    > jeśli np., nawiązując do tego przypadku, tepsie wiszę kasę za fakturę
    > sprzed 2,5 roku, ale oni sprzedali dług rok temu firmie
    > windykacyjnej? Czy dalej obowiązuje 2,5 roku dla tepsy i tamci nowi
    > mogą mi już naskoczyć? Czy też liczy się nowe 2 lata?

    2 lata nieprzerwanego biegu przedawnienia. Bieg przedawnienia przerywa np.
    uznanie długu przez dłużnika, ale nie przekazanie przez wierzyciela do
    firmy windykacyjnej. Ciekawy jestem czy przekazanie danych dłużnika do
    firmy windykacyjnej nie nastąpiło z naruszeniem ustawy o ochronie danych
    osobowych.

    Pozdrawiam-User