  • Data: 2006-04-22 09:52:32
    Temat: Re: Ulga za korzystanie z dostepu do internetu
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Artur Golanski <A...@w...net.pl> w
    <news:c5oj42hj14il856mtbrg93lfdnc36l29g1@4ax.com>:

    > Eee, bazujmy na faktach, a nie na 'gdybaniu'.

    No, jak ja mieszkałem w wynajmowanym mieszkaniu, to faktem było, że nie
    mieszkała w nim właścicielka. Co innego gdybym wynajmował pokój..., ale był
    tylko jeden... a właścicielka nie była młoda, ładna... :D

    > Napisał: "Telefon i internet jest na jego wlascicielke". Może nie
    > jestem 'na bieżąco', ale telefon nie należy do TPSA .... Narazie to
    > przyszłość.

    A jednak :))) Dialog. Są również Aster, Chello i wiele innych.

    > Zresztą pożyjemy zobaczymy - my możemy jedynie wymienić nasze opinie,
    > co nie oznacza, że któryś z nas ma rację :-)

    Oczywiście, ja nieśmiało chciałem zwrócić uwagę na to co US może zrobić.
    Nieistotne, że podatnik niewinny, że stosował prawo...
    Przykładów z przeszłości aż nadto.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]