  • Data: 2009-04-24 19:30:10
    Temat: Re: Ujawnienie treści wniosku?
    Od: "Marysia z Jezior" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grunt że potrafisz sensownie czytać, bo z pisaniem po polsku masz widoczny
    kłopot.
    W moim laickim rozumieniu sprawa jest wówczas, gdy sąd nada jej numer. Póki co
    złożyłam tylko wniosek i jego uzupełnienie.
    Zwróciłam się do tego forum licząc na fachową poradę. Nie potrafisz, nie
    zabieraj głosu. Musisz być okropnie sfrustrowany. Pewnie zawodowe niepowodzenia
    Cię męczą.
    Proszę, nie odpowiadaj. Odpocznij.