  • Data: 2019-07-23 06:59:21
    Temat: Re: Ujawnienie nazwiska sygnalisty-donosiciela
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mnie śmieszyło, gdy składałem uprzejme powiadomienie o popełnieniu przez J.K. do POL,
    a oni udostępniając mi jako poszkodowanemu
    akta zasłaniali dane osobowe sprawcy.
    Swoją droga POL jest śmieszna - jak chcesz, żeby coś wszczęli, to dla nich to Ty
    jesteś poszkodowanym, który musi sam o wszystko się
    starać z oskarżenia prywatnego, a jak chcesz dostęp do akt, to nagle dla POL jesteś
    jedynie "powiadamiającym" któremu akt najlepiej
    nie udostępniać w ogóle.

    -----
    > zawsze warto ułatwić im zadanie i dane osobowe załączyć w załączniku nr 1, wtedy
    nic nie będą musieli kreslić, zasłaniac czy