eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUjawnienie danych osobowych przez pracownika banku osobie trzeciej › Re: Ujawnienie danych osobowych przez pracownika banku osobie trzeciej
  • Data: 2011-12-22 18:55:50
    Temat: Re: Ujawnienie danych osobowych przez pracownika banku osobie trzeciej
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości
    news:jcvj1k$smb$1@mx1.internetia.pl...

    > Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Co to ma wspólnego ze sprawą ?

    Ale które co ma wspólnego, bo nie wiem na jaki temat mam pisać? Bo jeśli Ci
    chodzi o szkodę, to nie wystarczy znajomość literalna przepisu, ale trzeba
    sie ejszcze zastanowić nad jego celem. Przecież celem tego przepisu jest
    ochrona interesów klienta. Wynika to z faktu, ze klient może jednostronnie
    zwolnić bank z tajemnicy, a bank sam sie zwolnić nie może.