  • Data: 2011-03-24 21:33:54
    Temat: Re: Udział w komisji wojskowej
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja tam fiuta pokazac musialem - znaczy na chwilke tylko sciagnac gacie i

    > zalozyc z powrotem, ale trzeba bylo :)  (1994 rok)

    Ja w 2004 też - co prawda za parawanem, ale jednak. Mimo wszystko wygląda na
    to, że przebieg takiego badania nie jest w żaden sposób ustandaryzowany - na
    niektórych komisjach podobno rzeczywiście w gacie nie zaglądają. Czy to zależy
    od widzimisię badających? Mógłby ktoś powiedzieć skąd wynikają te rozbieżności?
    Autorowi wątku polecałbym się jednak nastawić psychicznie na pełny negliż -
    pewne na jakieś 80%.