  • Data: 2008-08-19 17:34:57
    Temat: Re: Udostępnienie zdjęć medycznych
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Pięciak wrote:
    > Dziękuje Państwu za odpowiedzi
    >
    > Problemem jest to, że ten "specjalny standard" czyli standard DICOM -
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/DICOM zawiera w sobie dane pacjenta
    > czyli w każdym zdjęciu w formacie DICOM mamy dokładne dane adresowe
    > pacjenta, dane dotyczące jego samego, oraz przede wszystkim informacje
    > "na co" ten pacjent chorował.
    >
    > Zbiór danych takich istnieje (przynajmniej powinien w szpitalu, gdzie
    > są urządzenia cyfrowe do robienia zdjęć) i przechowuje te zdjęcia.
    >
    > Możecie mi Państwo poddać jakieś informację gdzie dokładnie szukać
> [...]

    Zajrzyj tutaj:
    http://www.k-pacs.de/10528.html

    Export of native DICOM data *(with option for anonymization)* e.g. into
    the current DicomWorks folder

    Przejrzyjcie aktualnie uzytkowane oprogramowanie pod katem takiej samej
    funkcji, ewentualnie sciagnijcie z podanej lokalizacji K-PACS viewer
    (bezplatny, szczegoly w licencji).

    Wieslaw