eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUdostępnianie netu poza lokal, a wysokość kary umownej wg prawa › Re: Udostępnianie netu poza lokal, a wysokość kary umownej wg prawa
    From: "Tomasz H." <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Udostępnianie netu poza lokal, a wysokość kary umownej wg prawa
    Date: Fri, 12 Oct 2007 12:51:29 +0200

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > I co z tego, że anteny? Łączysz sobie swoje prywatne komputery - kto
    > powiedział, że musi to być jakieś "udostępnianie poza lokal"?

    > A jak on to sprawdzi? Legalnej możliwości nie ma.

    Nie chcę się rozwodzić na temat CZY mogą to stwierdzić, bo wiem, że mogą
    jak będzie im się chciało i dostaną małpiego uporu. Bardziej interesuje
    mnie to, czy mogę się śmiać z tych 4000zł w regulaminie.

    Dodam tylko, że u rodziców komp będzie tylko do konfigurowania routera,
    a nie do netu.
    Jakieś 2 mies. temu chciałem z nimi się umówić na rozdzielenie łącza z
    udostępnieniem poza lokal (rozmawiałem anonimowo) oferując jakąś
    symboliczną dopłatę, to powiedziano mi, że nie mam składać o to wniosku,
    bo odpowiedź i tak będzie odmowna. Dałem przy tym do zrozumienia, że
    tego providera nie ma w bloku w którym jest moje mieszkanie i nie
    będzie, bo inny provider ma tam swoje kable i nie mają co liczyć na
    drugą umowę, ale to ich nie przekonało. Nie chcą zarobić, to nie.
    Ich cyrk, ich małpy.

    Pozdrawiam
    Tomasz H.
    p...@i...pl