  • Data: 2007-03-19 05:46:01
    Temat: Re: Uczelnia a koszty pracy magisterskiej - pytanie
    Od: "Mateusz Rutkowski" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Po pierwsze zglosilbym do prokuratury doniesienie o popelnieniu
    przestepstwa conajmniej z paru powodow:

    1) na prace magisterskie uczelnia ma specjalna pule pieniedzy
    pochodzaca na ogol z ministerstwa wiec w tym przypadku nalezy
    zweryfikowac czy nie mamy do czynienia z niegospodarnoscia ktora jest
    scigana z urzedu

    2) nie wiem jaka kwota potrzebna jest na zakup mapek, niemniej jesli
    uczelnia chce dofinansowac to prawdopodobnie bedzie konieczne
    rozpisanie przetargu

    3) jesli uczelnia chce posredniczyc w w pertraktacjach majacych na
    celu neocjacje 'dogodnej ceny', to swiadczy o jednym - powiazaniach.

    4) z tego co mi wiadomo, to koszty zwiazane z pisaniem magisterki
    ponosi do pewnych kwot uczelnia z racji, ze sa to pieniadze ktore
    mozna bez problemu wpisac w badania. po raz kolejny pachnie
    niegospodarnoscia

    5) nie ma takiej mozliwosci, ze ktos kogos zmusza a priori do danego
    tematu magisterki, reguluje to ustawa o szkolnictwie wyzszym, tym
    samym powinien stosowny zapis zawierac regulamin studiow