    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Ucieczka strazniczki
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Fri, 8 Oct 2021 07:31:37 +0200

    On Thu, 7 Oct 2021 22:14:54 +0200, Robert Tomasik wrote:
    > Dokładnie. Warunki były podłe, ale dało się żyć.

    No ale wystarczyloby poczekac z likwidacja i zadnego powstania by nie
    bylo. No chyba, ze taka twoja teza - poczekali na stabilna sytuacje
    frontowa.

    > Nawet Policja Żydowska nie miała broni, tylko pałki. Zresztą "lekka
    > piechota" w konfrontacji z regularnym wojskiem niem ma szans większych.

    Raczej pomysl o niezbednych srodkach potrzebnych na opanowanie takiego
    powstania. Nawet nie likwidacje, tylko izolacje - czyli najmniejsze
    srodki aby powstanie z getta nie wyszlo, i niech tam sobie z glodu
    zdychaja.

    > Wymordowania całego narodu ukryć się nie dało. Wcześniej, czy później
    > ktoś by się zdziwił. Tego - moim zdaniem - ukryć się nie dało.

    No wlasnie - pozniej.
    A pozniej to zwyciezcow nikt nie sadzi.
    A chwilowo - przesiedlamy ich na wschod ...

    > Ale
    > można było spowodować, że sami wywożeni się nie zorientują. Zaczęli by
    > uciekać masowo, walczyć.

    No fakt - glupio byloby tak jawnie zapraszac na egzekucje.
    Czyli mamy dwa powody, aby sie tym nie chwalic.

    > Natomiast inna sprawa, że takie ludobójstwo mogło przykładowo skłonić
    > takie USA do przystąpienia do wojny. W USA mieszkało sporo dobrze
    > ustosunkowanych Żydów.

    Widac nie az tak dobrze, patrz na historie statu St. Louis.

    No i USA juz przystapily do wojny.

    Tzn
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Konferencja_w_Wannsee

    pierwsze przymiarki w lipcu 41, pierwotny termin konferencji
    9 grudnia 41, przesuniety z powodu ataku na Pearl,
    no i juz sie nie ma co obawiac przystapienia USA do wojny.

    A na koniec
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Konferencja_bermudzka

    Takie wplywy mieli Zydzi w USA.

    Przy czym zobacz - aliancka prasa nawet o tym pisala.
    Taka to tajemnica.

    Hm, az mi sie nie chce wierzyc, zeby pisala o tych masowych mordach w
    komorach gazowych.
    No chyba, ze naprawde pisala, swiat wiedzial, ale ... naprawde nic sie
    nie dalo zrobic ...

    J.