  • Data: 2005-06-09 22:58:20
    Temat: Re: Uciążliwi sąsiedzi!!!
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:d8ad4t$jua$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Czy to nie podpadnie pod zniszczenie mienia?

    Nie, jeśli nie zniszczy. Wystarczy, by się dało zmyć. Ale jak kilka razy
    zmyją, to może im ochota do zabawy na korytarzu przejdzie. Wzywane
    Policji za każdym razem nie wydaje mi się dobrym pomysłem. Wyjdzie z
    tego pieniaczka, bo niema zakazu siedzenia na korytarzu. Można zresztą
    próbować innych sztuczek w rodzaju wystawiania śmierdzących butów na
    własną wycieraczkę - niech się wietrzą. Albo kiedy indziej również
    urządzić sylwestra na korytarzu dla znajomych. Czemu tylko jedni
    sąsiedzi mają z niego korzystać?