  • Data: 2005-06-10 10:43:33
    Temat: Re: Uciążliwi sąsiedzi!!!
    Od: "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mirek <l...@w...pl> napisał(a):

    > Ja mam na to odpowiedź jedną :-) To jest Polska. A nawiasem zapytam czy to
    > tzw żulernia? Bo chyba widzieliście gdzie się wprowadzacie.

    Po pierwsze, nie musi się wcale mieszkać w żadnej żulerni, żeby mieć problemy
    z sąsiadami-debilami. Ja mieszkam na przyzwoitym, raczej nietanim, nowym
    osiedlu, niestety, budowanym w latach ulgi na wynajem, więc co rusz do
    jakiegoś mieszkania wprowadza się nowa ekipa studentów, którym się wydaje, że
    można robić o trzeciej w nocy imprezkę na balkonie z wystawieniem głośników i
    umcy-umcy na cały regulator. (Mandat albo grzywna przywalona przez sąd
    grodzki zwykle przemawiają do rozumu, ale oni się zmieniają, niestety, i co
    jakiś czas pojawia się konieczność nadrabiania błędów wychowawczych
    działaniami policji.)

    Po drugie - nie, takich rzeczy nie widać, jak się nie mieszka na stałe.
    Ludzie mają to do siebie, że nie uskuteczniają bucówy 24/24. Nikt nie
    zakoczuje na klatce na tydzień pod mieszkaniem, które ma zamiar kupić, żeby
    nie sprawdzić, czy przypadkiem sąsiedzi nie mają jakichś dziwnych nawyków.

    Swoją drogą, nawyk anektowania klatki/korytarza na rzeczy niemieszczące się w
    mieszkaniu uważam za wyjątkowo bucowaty. Ludzie mieszkający piętro niżej w
    budynku, gdzie wynajmujemy piętro na biuro, wystawiają na klatce całą
    kolekcję osprzętu licznego potomstwa: jakiś upiornie cuchnący plastikiem
    rowerek, fotelik samochodowy, jakieś sanki, jakieś taczki, jak pada, to
    jeszcze rozstawiają do wyschnięcia rozłożone parasole. Przejście na klatce
    wąskie, trzeba się przeciskać między jakimiś rupieciami.

    JoP