    From: Jacek_P <L...@c...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ubranie robocze i odejście z pracy
    Date: Wed, 30 Jul 2008 18:12:29 +0000 (UTC)

    Tristan <n...@s...pl> napisal:
    > (autor Jacek_P

    > Ale on jej nie chce oddać. Trzyma w szafie zafoliowane.

    Zakladam, ze mowa jest o szafie w pracy. Odziez robocza jest
    wlasnoscia pracodawcy i ten nie ma prawa zadac od pracownika
    jakiejkolwiek oplaty z tytulu uzywania tej odziezy. Mowiac
    krotko jest tzw. psi obowiazek pracodawcy i jego ryzyko.
    Moze pojsc na modle wojskowa i wprowadzic sorty wielokrotnie
    rotowane ;)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek