  • Data: 2009-01-06 11:25:19
    Temat: Re: Ubezpieczenie turystyczne - SIGNAL IDUNA
    Od: CUT_INZ <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin pisze:
    > Witam
    > Jakie kroki moge podjac w celu odzyskania pieniedzy z Signal Iduna.
    > W umowie jest 30 dni na wyplate pieniazkow wylozonych przez mnie na leczenie
    > za granica.
    > Sprawa ciagnie sie juz 3 miesiac a na infolini slysze ze rozpatrywanie spraw
    > przedluza sie do 4 miesiecy.
    > Do rzecznika ubezpieczeniowego w Warszawie nie mozna sie dodzwonic.
    > Z tego co widac czytajac rozne fora ten sam problem ma wieksza ilosc osob.
    > Mozna coś zrobić czy pozegnać sie z pieniazkami ?
    > Pozdrawiam
> [...]

    Jakiś czas temu dzwoniłem do nich telefonicznie. Pani z chichotkiem
    powiedziała, że w Polsce są tak małe odsetki ustawowe, że im nawet
    opłaca się nie wypłacać od razu. Powiedziała, że mają wypłacić bezsporną
    część odszkodowania w 30 dni. Dała mi również do zrozumienia, że jak
    będę natrętem to wypłacą mi 100zł bezspornej części odszkodowania i
    wtedy dłuuuugo sobie poczekam na resztę gotówki.