  • Data: 2014-05-17 15:59:14
    Temat: Re: Ubezpieczenie netto i nowe prawo...
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:

    > Polisa AC. Pisałem,, brałem netto, bo VAT i tak odliczałem, niestety
    > przepisy się zmieniły, zanim wygasła, nową mam już w brutto. Ale teraz
    > się zastanawiam, czy skoro FV dotyczy naprawy z AC zawartego na starych
    > przepisach, mimo, że będzie z teraz to czy nadal mam prawo odliczenia
    > 100% VAT.

    A co ma polisa wraz z jej terminem wspólnego z odliczeniem vat od faktury?
    Sprawa jest prosta, jeśli faktura po 1 kwietnia i auto nie do użytku
    firmowego w 100%, to odliczasz 50%, w przeciwnym przypadku odliczasz 100%
    vat od napraw.
    Polisa i odszkodowanie nie ma tu nic do rzeczy, najwyżej będzie miała wpływ
    na Twoje dochody, gdy kwoty się miną z fakturą, ale to już inny podatek
    jest.