  • Data: 2004-06-04 12:23:13
    Temat: Re: UPC wyłudza "vat" za internet!
    Od: "Olleo" <O...@c...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oczywiste, ale on sie ciągle nie zadeklarowal co popisal w tej umowie.
    > Nie powiedział wprost czy ma wpisana kwot brutto czy netto.
    >
    > Jeżeli to kwota bruto to nie ma o co pyszczyć.

    W tym wypadku bedzie problem z interpretacja. Kwota brutto to netto + VAT.
    Tutaj VATu nie ma, wiec nie wiem czy mozemy w ogole mowic o kwocie brutto.
    Inna sprawa, ze o ile mi wiadomo, w cenniku musi byc podana informacja ile
    tego podatku jest naliczone. O ile cene netto ustala UPC, to VAT jest
    ustalony odgornie i UPC nic do tego, a to oznacza, ze w tym przypadku cena
    netto sie zmienia i wtedy UPC musi powiadomic klientow o zmianach w cenniku.
    --
    Olleo