    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Tylko skąd to zaskoczenie?
    <6163d0ad$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <gD39J.1518706$ed3f.578912@fx14.ams1>
    <d7dg0yzhkom1$.4jzg8x6u2j4e.dlg@40tude.net>
    <61654ee0$0$499$65785112@news.neostrada.pl> <sk3vp2$vle$1@gioia.aioe.org>
    <1nbwzjlxan084$.fzkeunuz42uj.dlg@40tude.net>
    Date: Tue, 12 Oct 2021 23:30:41 GMT

    On 2021-10-12, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A ty co bys zrobil, gdybys byl dyrektorem szkoly?
    >

    > Bo mnie sie widzi, ze przecietny dyrektor to zrobi
    > a) dokladnie to samo co powyzej
    >
    > b) nic - mowi "prosze powiadomic prokurature", czy ewentualnie sama
    > powiadamia, jesli ma jakis konkret - tzn np anonimowe powiadomienie
    > na pismie ... a dalej powie "ja nic nie widzialem, nic nie slyszalem,
    > kazali przekazywac organom, to przekazuje" ...

    Mówisz, że przełożeni kościelni powiadamiają tak chętnie prokuraturę?
    Owszem, ostatnio (ostanie lata), zdaje się zdarzyło. Incydentalnie.
    Jakoś nie wydaje mi się, aby to była standardowa praktyka. A szkoda, bo
    pewnie nie byłoby obecnego bagna, a w każdym razie kk ucierpiałby na tym
    mniej jako instytucja.

    --
    Marcin