    From: Trybun <M...@t...cb>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Tworzenie prawa w PL i wykopki.
    Date: Thu, 4 Jul 2024 13:01:40 +0200

    W dniu 23.06.2024 o 22:30, io pisze:

    > Nie widzę by było tak, jak piszesz. Moim zdaniem tu i ówdzie jest
    > zagrodzone, ale generalnie zagrodzone nie jest.

    Opieranie odpowiedzi na swojej niewiedzy na tej grupie jest niepoważne.

    > Ale zgłosiłeś choć raz czy tylko tutaj w stołek pierdzisz?

    O zarzuty wobec mnie..  O to czy zgłosiłem to sobie możemy pogadać na
    innej grupie. Np o charakterystykach użytkowników udzielających się w
    Usenecie.

    > No to właśnie napisałem, że każda własność jest albo wspólna albo
    > indywidualna.

    Jasne, jedna z tych indywidualnych to własność ziemi..

    > Po prostu państwo rości sobie prawo własności do minerałów a jeszcze
    > nie rości do poziomek.

    A państwo to ludzie w nim mieszkający, nie ty właściciel a ludzie.

    > Pieprzysz bzdury. Właściciel dzierżawi komuś działkę a nie ktoś
    > właścicielowi.

    A Ty zdajesz się być głupkiem do kwadratu.