  • Data: 2010-06-12 15:52:52
    Temat: Re: Trzepanie kompów za zgod? rektora...
    Od: " GK" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> napisał(a):

    > On Sat, 12 Jun 2010 14:23:56 +0000 (UTC), " GK"
    > <k...@W...gazeta.pl> wrote:
    >
    > Nie pamietam od ktorego dobrego znajomego pozyczylem poszczegolne
    > pliki i nie jestem w chwili obecnej tego wykazac.
    "Ależ proszę Pana, nie ma sprawy, niniejszym zobowiązuję Pana do sporządzenia
    listy znajomych, od których mógł Pan otrzymać te pliki. I niech Pan
    przypadkiem nie uznaje swoich kolegów za konkubentów.":)

    > gdyby znalezli tylko to + nie mieli dowodow na udostepnianie (ani
    > logow z programu p2p z tego komputera), to raczej da sie z takiej
    > syuacji wygramolic (szczegolnie ze i tak maja X trafien z sasiednich
    > pokoi akademika).
    Kwestia ekonomii procesowej i wytrzymałości, umiejętności podejrzanego
    (podejrzanego in spe). Tekst "pożyczyłem od dobrego znajomego" da się łatwo
    zapamiętać, ale złożyć konsekwentnie za tym sensowne wyjaśnienia, które nie
    będą sprzeczne z materiałem dowodowym - ciężko. Przedstawiciele
    pokrrzywdzonych też mogą tak łatwo nie odpuścić (wyrok karny -> łatwiejsze
    dochodzenie odszkodowania).

    > (...)
    > powyzsze i tak nie przebije zdziwienia policji, gdy znalezli jakies
    > wysokospecjalizowane oprogramwoanie na kompie studenta (o ile mnie
    > pamiec nie myli, byla to CATIA) wart ponad 1mln baksow
    Jeszcze kilka lat temu prowadzący zajęcia na tut. polibudzie (tam, gdzie
    studiuje syn wątkotwórczyni) wymagali od studentów prac, które stworzyć można
    było tylko na komercyjnym sofcie (względnie: naruszać warunki licencji na
    niekomercyjny). Wcale nie zdziwiłbym się, gdyby któryś ze starszych
    asystentów nie wymagał takiego softu na potrzeby prowadzonych przez siebie
    zajęć. :)

    GK