    From: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Trzepanie kompów za zgod? rektora...
    Date: Sat, 12 Jun 2010 16:34:44 +0200

    On Sat, 12 Jun 2010 14:23:56 +0000 (UTC), " GK"
    <k...@W...gazeta.pl> wrote:

    >Jasne: "Nie pamiętam, od kogo dostałem te kilka tysięcy piosenek i
    >kilkadziesiąt filmów, ale z pewnością był to mój dobry znajomy, z którym
    >utrzymuję stałe stosunki towarzyskie".

    Nie pamietam od ktorego dobrego znajomego pozyczylem poszczegolne
    pliki i nie jestem w chwili obecnej tego wykazac.
    gdyby znalezli tylko to + nie mieli dowodow na udostepnianie (ani
    logow z programu p2p z tego komputera), to raczej da sie z takiej
    syuacji wygramolic (szczegolnie ze i tak maja X trafien z sasiednich
    pokoi akademika).
    czasem jescze u nas jest domniemanie niewonnosci - tyle ze pokaz mi
    sprzet w akademiku, na ktorym sa filmy i muzyka, a nie ma programow
    p2p ani nielegalnego softu...
    wiec i tak kara leci za ten soft, a filmy tylko przy okazji,
    szczegolnie ze ludzie raczej beda mowic "Sciagnalem z sieci".

    >Plus nielegalny Office, Photoshop i
    >(na PG) róże CAD-y w wersjach komercyjnych.

    za to to juz wiaodmo, przepadek sprzetu + kara.

    powyzsze i tak nie przebije zdziwienia policji, gdy znalezli jakies
    wysokospecjalizowane oprogramwoanie na kompie studenta (o ile mnie
    pamiec nie myli, byla to CATIA) wart ponad 1mln baksow

    pozdarwiam,
    Cyb