    From: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Trzepanie kompów za zgodš rektora...
    Date: Sat, 12 Jun 2010 15:40:19 +0200

    On Sat, 12 Jun 2010 11:55:34 +0200, Liliana Cichocka
    <s...@a...pl> wrote:

    >Z tego co wiem, to raczej nie policja ma zwyczaj udowadniać, ze ktos coś
    >udostepniał innym, ale student ma udowodnić skąd ma filmy czy muzykę.
    >Może nie jest to do końca zgodne z przepisami, ale takie są realia.

    no to na realia odpowiada się, że dostalem od jakiegos znajomego z
    sieci i nie pamietam teraz od ktorego (wazne zeby to byla znajoma
    osoba, bo wtedy bedzie dozwolony uzytek prywatny).
    ale jesli udowodnia ci ich udostepnainie, to odpowiadasz juz za
    piractwo pelna geba.

    muzykę i filmy można sobie posiadać (o ile ich nie udostepniles nikomu
    innemu) - za samo posiadanie programow (zainstalwoanych lub nie) za to
    trzeba beknac i to niezle, a jak udowodnia rozpowszechnainie to znowu
    piractwo.

    pozdarwiam,
    Cyb