    From: Liliana Cichocka <s...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Trzepanie kompów za zgodš rektora...
    Date: Sat, 12 Jun 2010 11:55:34 +0200

    Cyb pisze:

> [...]

    No myslę, ze zawsze znajdzie się cos, do czego mozna się przyczepic..

    > czy przypadkiem pliki to moze miec jakie chce - filmy i muzyka nie
    > podlega pod sciganie, jesli nie udowodnia mu ze udostepnial ja innym,
    > to mial do dzowolonego uzytku wlasnego.
    > tylko programy podpadaja pod sciganie, jesli nie ma na nie licencji.

    Z tego co wiem, to raczej nie policja ma zwyczaj udowadniać, ze ktos coś
    udostepniał innym, ale student ma udowodnić skąd ma filmy czy muzykę.
    Może nie jest to do końca zgodne z przepisami, ale takie są realia.

    Dzięki wszystkim za odpowiedzi.

    Pozdr.Lila