eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTrybunał K. , magoster Ziobro i orzeczenie w zwiazku z porwaniem › Re: Trybunał K. , magoster Ziobro i orzeczenie w zwiazku z porwaniem
  • Data: 2006-03-04 04:14:01
    Temat: Re: Trybunał K. , magoster Ziobro i orzeczenie w zwiazku z porwaniem
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 03 Mar 2006 00:13:02 +0100, Johnson napisał(a):

    > A czemu ma być akurat proporcjonalnie do powierzchni działki?
    > To byłby absurd. Chodniki idą akurat wzdłuż granic, a nie poprzez
    > działkę. czy też inaczej dlatego że działka jest bardziej cenna, itd.
    Są zobowiązania, które uzależniają obciązenia dla obywatela od powierzchni
    (podatki od nieruchomości), są takie, które różnicują wg wartości (ok, jej
    dynamiki - o.adiacenckie). Różnicowanie obciążenia (nakaz utrzymania części
    mienia gminnego) od ukształtowania działki wydaje mi się nielogicznym,
    zrzucaja na obywateli obowiązki gminy. Podobne zdanie mam o potwierdzonym
    orzeczeniem TK obostrzeniu w zbywaniu mienia "pospadkowego" uzależniającym
    obrót od uregulowania zobowiązań skarbowych.
    PS. nie jestem "niesprawiedliwe" potraktownym właścicielem nieruchomości,

    --
    pozdro
    poreba