  • Data: 2008-02-14 22:28:50
    Temat: Re: Tryb pracy KRS przy rejestracji
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 14 Feb 2008, b...@g...com wrote:

    > babka w US powiedziała, że nie przyjmie i co jej zrobię. ma instrukcję
    > i szlus.

    Co bardziej ugodowi rozwiązują takie "nie bo nie" za pomocą listu
    poleconego. Ale dość dawno wskazano (tu i na .podatki), że urzędnik
    ma obowiązek przyjąć każde pismo (urząd ma *później* prawo podjąć
    dowolną akcję, od pozostawienia bez rozpatrzenia, poprzez
    wezwanie do uzupełnienia braków do zaakceptowania :>), a nieprzyjęcie
    tegoż, o ile można wykazać jakąkolwiek prawdopodobną "szkodę"
    (do poniesienia przez składającego) jest przestępstwem.
    Zwierzchnik, zwierzchnik zwierzchnika, policja. Nastawić się na
    dłuugie czekanie ;)

    pzdr, Gotfryd