  • Data: 2008-02-14 11:24:34
    Temat: Re: Tryb pracy KRS przy rejestracji
    Od: Olgierd <n...@r...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 14 Feb 2008 03:14:33 -0800, b...@g...com napisał(a):

    > nie, ale sentencja sformułowana jest na tyle ogólnie, że moim zdaniem
    > można się nań powołać. Oczywiście US może argumentować, że jest nowe
    > rozporządzenie.

    Nie znam tego wyroku i szczerze mówiąc nie chcę go poznać ;o)
    Ale sądy nie raz wydawały dziwne wyroki w jednostkowych sprawach, a
    później się z nich wykręcały w innych sprawach.

    Oczywiście częstszą praktyką jest dowalanie za brak NIP na fakturze, więc
    skoro jedna jaskółka itd... ;-)

    > babka w US powiedziała, że nie przyjmie i co jej zrobię. ma instrukcję i
    > szlus.

    No tak, lex fax ;->

    > oczywiście na spółkę. tym niemniej banki mają prawo nie założyć rachunku
    > bankowego.

    No wiesz, przy umowach adhezyjnych to prawo jest troszkę ograniczone. W
    tym zakresie spółka jest przecież konsumentem wobec banku (chyba że
    mówimy o jakichś wyrafinowanych produktach albo zakładasz TFI).

    > ja też nie rozumiem, dlatego złożyłem skargę do KNF.

    No to słusznie zatem.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    czytaj Lege Artis, najlepsze czasopismo w internecie