  • Data: 2005-11-21 20:12:03
    Temat: Re: Trwonienie majątku przez alkoholika
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:dlsv80$ats$6@opal.futuro.pl...

    > To był sarkazm. Chciałem ci delikatnie wytknąć, że takiej pijaczynie i tak
    > nic z tych pieniędzy nie zostanie.

    myslisz ze ile razy go w ciagu 4 lat napadli?

    .>A tak rodzina mogłaby się nim
    > zając, na jakąś kurację wysłać albo przynajmniej utrudnić zdobywanie wódy.

    oni chca pieniadze a nei pomoc, dodam ze ", emerytura jest wysoka. ". :)

    Dla mnie ten post tak smierdzi jak posty w ktorych ktos opisuje jak sasiad
    sie zneca np. sie nad swoim biednym psem,
    a na koniec okazuje sie ze nie chodzi o pomoc zwierzeciu a o pozbycie sie go
    z bloku.

    P.