eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTrwa czacowanie strat - czyli zysku 30 tysęcy urzytkowników › Re: Trwa czacowanie strat - czyli zysku 30 tysęcy urzytkowników
  • Data: 2010-02-13 16:19:27
    Temat: Re: Trwa czacowanie strat - czyli zysku 30 tysęcy urzytkowników
    Od: "marek" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:4b76b647$1@news.home.net.pl...
    owala_forum_wymiany_filmow,item.html

    > A z jakiego paragrafu?
    >
    > Jest paragraf za rozpowszechnianie informacji, gdzie zachodzi
    > rozpowszechnianie?
    afaik byly wyroki sadow wskazujace ze samo umieszczanie linkow do tresci
    umieszczonych przez kogos bylo traktowane jak rozpowszechnianie ale to kilka
    lat temu.
    Od jakiegos czasu w UE obowiazuje dyrektywa wylaczajaca odpowiedzialnosc
    uslugodawcy (cos na wzor DMCA) w przypadku naruszenia prawa przez
    uzytkownikow pod warunkiem zachowania nalezytej starannosci.

    Jezeli wlasciciele forum *tylko* zalozyli forum i ludzie na nim zaczeli sie
    wymieniac warezem to raczej nie powinni nic im zrobic (chyba ze olewali
    zadania firm do usuniecia chronionych tresci).
    Ale znajac zycie, to wlasciciele sami za pewne wrzucali material, kopiowali
    linki z innych serwisow, czy naklaniali innych do tego (naklanianie do
    popelnienia przestepstwa tez jest przestepstwem) wiec wtedy nie bedzie tak
    rozowo... :)
    Wiadomo w ogole o jakie forum chodzi? Bo takich for w internecie jest
    pelno... nawet polskich a tutaj wielki sukces bo zamkneli jedna strone
    prowadzona przez kilku dzieciakow.

    > Pytanie retoryczne: kiedy wreszcie polska policja przestanie traktowana,
    > jak psy na smyczy zagranicznych koncernów?
    pewnie wtedy kiedy bedzie dobrobyt w mysl pewnego dowcipu:

    Trzy głowy państwa A. Kwaśniewski, W. Putin, G. Bush miały spotkanie, na
    wysokim szczeblu.
    Bóg zstąpił z nieba do trzech prezydentów, ci widząc go zaczęli pytać.
    - Czy USA zawsze będą potęgą na świecie? - spytał Bush.
    - Nie, za 300 lat małe państwo pokona Stany Zjednoczone - odpowiada Bóg.
    - O, to nie za mojej kadencji - ucieszył się Bush.
    Drugi pyta Putin.
    - Czy Rosja zawsze będzie miała najwięcej broni na świecie?
    - Nie, za 300 lat małe państwo wyprodukuje najwięcej i najnowocześniejszą
    broń - odpowiada Bóg
    - O, to nie za mojej kadencji.
    Kolej na Kwaśniewskiego, więc pyta.
    - Boże a czy w Polsce kiedyś będzie dobrobyt?
    Na to Bóg...
    - O, to nie za mojej kadencji.