  • Data: 2002-08-28 13:13:11
    Temat: Re: Trudne - co to jest data ? :)
    Od: S...@u...gov.pl (Sławomir Obrzeżgiewicz) szukaj wiadomości tego autora

    >podana data
    >waznosci dokumentu czyli "do kiedy jest on wazny". Nie wiem czy dobrze
    >zapamietalem, ale czy napis na legitymacji "Wazna na rok 2002"
    >jest data ?

    wydaje mi sie ze to bez znaczenia...

    Jezeli ważnosć legitymacji określona jest poprzez podanie roku ważnosci czy
    też daty do której jest ważne jest to tożsame.

    Bo czy będzie zapis ważna na 2002rok czy ważna do 31-12-2002r. to na to samo
    wychodzi.

    W mojej legitymacji rowniez okreslono tylko rok na ktory jest ona ważna.

    po spodem jest kilka rubryk na pieczęci na dalsze lata.

    jest to chyba po to aby nie kusilo kogos przerabiac ręcznie daty ważności.

    :: Sławomir Obrzezgiewicz - pozdrawiam ::
    :: http://www.kwpi.prv.pl
    :: mailto:e...@h...pl