  • Data: 2006-08-27 18:35:45
    Temat: Re: Troll Arnold B.
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd napisał(a):

    > Tak, pisał do pracodawcy, przyłaził do domu, z tego wszystkiego jego
    > kolesia posadziłem na ławie oskarżonych, takie tam zaszłości. Ale i
    > ja znalazłem parę ciekawostek na jego temat.
    > BTW przypominam sobie wymianę mejli z Robertem Tomasikiem (ca. 2 lata
    > temu), który mnie wówczas przekonywał, że to niemożliwe, żeby
    > Buzdygan był zwykłym bandziorem. I co? ...

    Ja od razu się zorientowalam, że to bandzior. Mam dobrą intuicję.
    Napisałam tu kiedyś - nawiązując do jakiejś dyskusji, że dostawałam
    spamy na skrzynkę od tego typa, z firmy Astec. Wtedy zaczął na mnie
    napadać, ubliżać, wypierać się bodajże, że to nie on, że to nie jego
    firma. Korzystałam w tamtych latach (ze 2,3 lata temu) z modemu,
    łączyłam się przez numer TPSA. Telekomunikacja (jacyś jego kolesie)
    podali mu mój zastrzeżony numer telefonu i raz do mnie zadzwonił.
    Napisał na gg i straszył. Do tej pory mam zablokowany jego numerek w gg.

    Pozdrawiam serdecznie,

    --
    Kaja