eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJakie kary grożą (posłance Schmidt) za przewożenie 2 ludzi W BAGAŻNIKU? :-) › Re: Totalna opozycja walczy o takie państwo prawa jakie tworzył prezydent Lech Wałęsa? [falandyzacja prawa]
  • Data: 2018-07-20 12:41:13
    Temat: Re: Totalna opozycja walczy o takie państwo prawa jakie tworzył prezydent Lech Wałęsa? [falandyzacja prawa]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Dla misiewiczów i całej Nowogrodzkiej.

    Jak rozumiem totalna opozycja walczy o powrót takiego "państwa prawa"
    jakie tworzył prezydent na jedną kadencje Lech Wałęsa?
    Skoro Lecha Wałęsa jest promowany na "twarz" protestów w obronie państwa
    prawa ja nie potrafię *i nie chce* wyciągnąć innych wniosków.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Falandyzacja_prawa

    --
    A. Filip