    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: To co idziemy głosować na PIS ?
    Date: Fri, 19 Oct 2007 14:10:53 +0200

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 19 października 2007 12:54
    (autor Steel
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <ffa2pl$e7d$1@nemesis.news.tpi.pl>):

    > tak... wszyscy napewno uwazaja sie za lepszych od babc i dziadkow!

    Nie mówiłem, że wszyscy, ale że to cecha tvnowskich wykształciuchów.

    > Wez przestan pisac bzdury.
    > Zajmij sie czyms pozytecznym!

    O! I znów... Szacuneczek wykształciucha, który wie czym ja się mam
    zajmować...

    > Wybacz ale jesli babcia czy dziadek napadaja na kamerzyste, ktory niczemu
    > nie jest winien, to moim zdaniem jest fanatyczka.

    A jeśli napada młoda nastka?
    Akcja ,,schowaj babci dowód'' jest chamska. Albo ocenianie ze baba w berecie
    to fanatyczka.... Moje babcie i dziadek na nikogo nie napadają. Fanatycy są
    wszędzie. A i reakcjom grup z okolic TV Trwam też dziwić się nie należy, po
    tylu napadach na nich ze strony TVN....

    > Niestety fanatyzm czesto zaslepia i oglupia.

    Tak. Fanatyzm. A nie że każdy kto słucha RM to fanatyk. Ja np. słuchałem
    nieraz. TV Trwam też czasami oglądam.

    > A myslisz ze kto im w tym pomagal... Kto no oglosil amnestie?

    Wszystkie rządy po kolei. Amnestia to ostatnie 2 lata, a upadłość uczelni
    wyższych postępuje od lat 10.

    > Fakt, ze tak naprawde studia nie sa juz zadna miara wyksztalcenia.

    Ano. I stąd właśnie takie wykształciuchy...

    > Sluchaj osob rzucajacych miechem jest troche po kazdej stronie... po
    > kazdej stronie sa tez osoby mowiace prawdy, polprawdy i wierutne bzdury!
    > Ja osobiscie jak slucham o sukcesach PiS czy dokonaniach poszczegolnych
    > kandydatow to mnie ze smiechu boli brzuch.
    > Sa osoby ktore maja dosc tych klamstw i tej propagandy... tylko nie
    > potrafia tego powiedziec w taki kulturalny sposob, bo pewnie im nerwy
    > puszczaja.

    No widzisz, a to działa wręcz przeciwnie. Przeciwnicy PiS wychodzą na
    fanatyków.

    > Wystarczy sobie odpowiedziec na pytanie co rzad zrobil dla gospodarki w
    > czasie 2 lat?
    > Odpowiedz jest prosta: nic

    Nie, parę rzeczy popieram. Np. światła w samochodach...

    > i dlatego sama gospodarka, nie tknieta palcem,
    > dawala sobie lepiej rade bez ingerencji politykow!
    > A politycy w tym czasie zajmowali sie teletubisiami, polowaniem na
    > czarownice, tworzeniem juz nie tak taniego panstwa dla kolezkow z parti,

    Tak, owszem. Ja nie mówię, że popieram PiS. Ja mówię, że mam wielką ochotę
    poprzeć, jak widzę ich oponentów w postaci TVN, PO czy takich Sowieckich
    Agentów na grupie.

    Ogólnie to wyboru znów nie ma... Wszystkie partie są do bani. Będę głosował
    na PSL pewnie, ale oni nie chcą ojro, a ja bardzo chcę ojro :(

    > Przykro mi ale taka jest prawda... Przed poprzednimi wyborami spodziewalem
    > sie wiecej po PiSie choc na niego nie glosowalem.
    > Niestety to co od nich otrzymalismy to groteska w najgorszym wymiarze!

    Co nie znaczy że każdy zwolennik PiS to debil i taki co to powinien zostać z
    antykoncepcjonowany...

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl t...@w...pl