eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTirowki polskiego dziennikarstwa milcza o kolejnym oszustwie rzadu › Re: Tirowki polskiego dziennikarstwa bredza same nie wiedzac co.
    From: k...@e...com (Klon papierosiarza)
    Newsgroups: pl.soc.zieloni,pl.listserv.dziennikarz,soc.culture.polish,pl.soc.prawo,pl
    .soc.polityka
    Subject: Re: Tirowki polskiego dziennikarstwa bredza same nie wiedzac co.
    Date: 13 Feb 2002 10:47:52 -0800

    tester <t...@n...com> wrote in message
    news:<3C69BC0A.ED2A6312@newsgroup.com>...

    > Co to sa te "prywatne sady" za granica?
    > Czy to KKK?

    Co to kkk? Prywatne sady za granica to takie cudo wymyslone na
    podstawie NAFTA, co teraz prywatne korporacje chca rozwinac na cala
    polule i dalej na caly swiat.
    Zerknij:
    http://www.wtoaction.org/greenfield2.phtml
    Rowniez poszukaj info halsem "Metalclad" np. w http://www.google.com
    albo lepiej http://www.thenation.com

    Sad sklada sie a anonimowych trzech "sedziow". Wyroki NIE moga
    stanowic precedesnu. Postepowanie jest tajne! Kalifornia nie mogla
    dowiedziec sie o co biega, mimo ze jej prawo bylo kwestionowane w
    NAFTA. "sad" nie bierze pd uwage interesow panstw. Podlegaja im
    interesy prywatnych przedsiebiotrstw. "Wyroki" sa ostateczne i
    wiazacae, co zreszta tirowka Miller sam napisal w druju sejmowym.

    > A czy ty przypadkiem nie jestes oszczerca?
    > Przedstaw moze najpierw dowody na to, ze Philip Morris i Soros
    > cos przemycaja.

    Prosze bardzo:
    http://www.public-i.org/story%5F01%5F013100.htm
    Malo. Tutaj wiecej:

    http://www.public-i.org/story_01_030301.htm
    Starczy? Nie? Tutaj wiecej na temat sztuczek inwestorow Balcerowicza.
    Przypomne nie kto inny jak sam p.Kaczmarek "negocjowal" ZPT w
    Krakowie.

    http://www.public-i.org/story%5F01%5F052300.htm

    Polecam zwlaszcza ten ostatni link. Poszukaj w sieci tekstu pozwu Unii
    europejskiej pk PM et al. w brooklynskim sadzie. Jest tam ciekawy
    watek polski!
    Tak sie sklada ze Bujak z UW (jednoczesnie GUC) Balcerowicza zapomnial
    scigac miliardowego przemytu do PL.

    > Tak no i co? To ty prywatnego powoda nazywasz "prywatnym sadem"?
    > Albo jestes bardzo glupi albo bardzo bezczelny.
    > Nie slyszales zapewne nigdy o pozywaniu w Ameryce i Europie
    > zachodniej panstwa przez prywatne osoby.

    Ale dlaczego te firmy nie pozywaja przed sady w USA! Tylko jada do
    prywatnego trybunalu NAFTA? Teraz Ty mi wyjasnij. A co do tego maja
    przyszle profity? Matalclad dostal odszkodowanie mimo ze nic nie
    zarobil na rtoksycznym wysypisku smieci. Dopiero mial zarobic, ale
    stan w Meksyku zabronil zgodnie z wlasnym prawem. Wiec dlaczego nie
    biegna do sadow krajowych? Identycznie jest w druku sejmowym Millera

    > Aaa, immunitet panstwa wam sie marzy, tak by n.p. panstwo moglo
    > robic z prywatna firma co mu sie podoba bez obawy o proces?

    Polska konstytycja mowi o suwerennosci. ja jej nie widze w tym druku
    sejmowym. Miller wyraznie pisze ze wyroki nie podlegaja polskiemu
    orzecznictwu (tak jak z Metalclad), i ze sa wiazace. Precedens mamy
    kiedy tiroeka Balcerowicz w e wrzesniu 99 wydal rozporzadzeni oddajace
    jurysdykcje nad GUC WCO w Brukseli. A ta "nakazala " Buzkowi wsteczna
    legalizaje wielomiliardowego przemytu Philip Morrisa. To ja teraz
    pytam, gdzie tutaj jest suwerennosc panstwowa. Kazdy ma prawo sadzic,
    ale dlaczego oni unikaja krajowych sadow?

    > Czlowieku ty nie wiesz o czym piszesz.
    > Wszystko to co wypisujesz jest zmyslone
    > bez podania zadnych zrodel informacji.

    Jezeli swoja wiedze opierasz na organie pana Michnika, to gratuluje.
    Zerknij na jakiekolwiek linki w sieci pod haslem Metalclad, a dowiesz
    sie o jakim oszustwie pisze.

    > Jakies "prywatne sady", nie wiadomo gdzie
    > widziane, jakies "ograniczeni suwerennosci"
    > z powodu mozliwosci pozywania panstwa.

    Dodaj przez anonimowe sady za granica. Niech sobie pozywaja, ale
    zgodnie z lokalnym prawem.

    > Czy ty mozesz duzo takich bredni produkowac?

    Z pewnoscia wiecej niz tirowki z polskiego Newsweek ktorych to nie
    interesuje.