  • Data: 2012-05-26 22:31:46
    Temat: Re: Thuje z posadzeniem - jaka rekojmia
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.05.2012 21:55, Nixe pisze:

    > Napisał, że_część_drzewek uschło.
    > Jak sądzę nie traktował ich wybiórczo tylko po to, by po roku przyczepić
    > się do sprzedawcy.

    Ale żywe organizmy tak już mają - część przeżywa, część nie.

    To, że jakaś padła nie dowodzi ani "wady fabrycznej", ani błędów w
    pielęgnacji.

    Coś mogło przyleźć i podeżreć korzenie - u mnie np. namiętnie krety
    podkopywały krzaczki i niszczyły im korzenie. Puszka karbidu poszła i
    mimo to ciągle dranie grasowały.

    Dopiero przyjęcie kotów "na etat" nieco zredukowało ich aktywność -
    wprawdzie żaden kreta nie upolował, ale namiętnie rozkopywały im kopce,
    grzebały w korytarzu (bezskutecznie) po czym... wykorzystywały w
    charakterze kibelka ;->

    Poza moim terenem wolą polować na gryzonie powierzchniowe, ale u mnie
    była zabawa w kible z kretowisk na całego ;)