  • Data: 2022-02-02 14:10:04
    Temat: Re: Testy na covid w pracy [O "wyższości" szczepień na kowid nad szczepieniami na grypę]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> pisze:

    > znieść i zachęcać osoby z objawami, aby unikały kontaktów z ludźmi. Tu
    > mam podobne zdanie do doktora Basiukiewicza.

    Uważam że całkiem możliwe że masz rację ale aż taka zmiana
    _w trakcie sezonu grypowego_ IMHO wymagałaby wytoczenia
    naprawdę ciężkiej artylerii.

    jak dla mnie obecne "wielkie luzowania" w Danii i Norwegii miałoby
    większy sens z końcem sezonu grypowego. Bo najgorzej najpierw tyrać a
    potem _łatwo_ przeputać owoce krwawicy.

    --
    A. Filip