  • Data: 2004-04-19 13:34:23
    Temat: Re: Tesciowa kupuje mieszkanie:-) PILNE
    Od: "poilkj" <u...@d...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl> wrote in message
    news:c60fs7$2j0$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Pytanie nr 1: Czy jak blok juz stoi i jest przykryty (oddanie we
    > wrzesniu) to jest sens umowy notarialnej?

    Mój tez stal i byl przykryty, tylko na koniec okazalo sie, ze developer w
    zyciu nie dostanie na niego pozwolenie na uzytkowanie, bo mu sie plany
    podczas budowy pomylily.
    Umowa notarialna daje ci duzo wieksze szanse wyegzekwowania swojego w
    przypadku krecenia przed developera.
    I nie zapomnijcie mu sie wpisac do ksiegi wieczystej z roszczeniami.