  • Data: 2004-10-31 09:56:27
    Temat: Re: Termin wystawienia faktury - czy jest jakis?
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 25 Oct 2004 18:30:53 +0200, tm <m...@i...pl> wrote:

    >Otóż dodatkowo płaciło się za modem - 99
    >zł. Jednak żadnego rachunku za to urządzenie nie otrzymałem aż do dnia
    >dzisiejszego, gdy pocztą dotarła do mnie ta oto faktura:
    >http://intc.webpark.pl/faktura.jpg

    "404 podana strona nie istnieje"

    Czy Ty juz zaplaciles te 99 zl ("placilo sie") i nie dostales faktury
    czy tez jeszcze nie placiles?

    We wrzesniu jak odbieralem modem neo w Telepunkcie to placilem przy
    odbiorze (1,22zł) a sprzedawca pytal czy chce fakture. Gdy
    powiedzialem ze chce to byl w szoku :o :)

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?