  • Data: 2007-01-23 22:20:01
    Temat: Re: Termin odpowiedzi z urzędu na pismo
    Od: "koment" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł Sakowski" <p...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:ep5vpv$go2$2@inews.gazeta.pl...

    > Na pewno reklamację?

    Tak to jest reklamacja. Całość szeroko opisałem w poście z 17 grudnia 2006 więc
    nie chcę ponownie opisywać całości. Problem w tym że to jest aktualne na bieżący
    rok, i jeśli zostawie to w spokoju to znowu mnie niesłusznie obciążą.
    Odn skargi do właściwego sądu administracyjnego - to myślę że wspomne o tym przy
    najbliższej wizycie i zapytam o to gdzie jest ten właściwy dla nas sąd :)
    Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam

    koment