eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTen pan już nigdy okien wybijać nie będzie [sprawę bada/"bada" prokuratura/ziobrotura] › Re: Ten pan już nigdy okien wybijać nie będzie [sprawę bada/"bada" prokuratura/ziobrotura]
  • Data: 2021-08-09 22:28:06
    Temat: Re: Ten pan już nigdy okien wybijać nie będzie [sprawę bada/"bada" prokuratura/ziobrotura]
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.08.2021 o 20:50, A. Filip pisze:

    > Ilu policjantów skazała niezależna prokuratura Seremeta?

    NIe wiem, ale nie przypominam sobie sytuacji, że było nagranie jak
    policjanci zabili w kiblu człowieka. Dla ustalenia uwagi - po śmierci
    czaji zawieszono policjantów następnego dnia, a prawca został skazany za
    pobicie ze skutkiem śmiertelnym, czyli adekwatnie do czynu. Być może
    lepiej to ukrywali, być może nie. Ale nie da się ukryć, że za pisu mamy
    sprawę stachowiaka - jak znasz analogiczną za seremeta to dawaj.

    > Podobne "wątpliwe zgony w związku z policją" trafiają się rok w rok.
    > Spora część z nich zapewne+ bez znaczącej winy policji ale ja nie jestem
    > zdolny uwierzyć że w *żadnym* przypadku "braku sprawy"
    > prokuratura nie poszła na łatwiznę trzymania sztamy z policją.

    Ja też nie - i piszę, że jest źle. Za po było też źle ale nie tak
    bardzo, gdzie obecnie prokuratura całkiem oficjalnie pełni rolę polityczną.

    --
    Shrek