  • 1. Data: 2006-02-12 00:21:36
    Temat: Re: Teleturnieje, a sprawa podatku
    Od: "cOOba" <c...@o...pl>

    "witek" w news:dsl9n1$92n$1@inews.gazeta.pl...

    > TVP jest zobowiązane do pobrania podatku od wygranej. Po to im urząd
    > skarbowy.

    No, to akurat było dla mnie jasne - nie wiedziałem tylko, czy wszystkie
    formalności (poza podaniem danych U.S :) ) związane z odprowadzeniem podanku
    'załatwia' płatnik /TVP/ czy też spoczywają one na mnie. Teraz już wszystko
    wiem, więc pozostaje mi niniejszym podziękować za zdobyte informacje i
    pokłonić się wszystkim, co niniejszym czynię :D

    --
    Greetings for All
    cOOba ('Sweet Home Alabama - Where the skies are so blue")