    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Tele 2 pomóżcie
    Date: Fri, 17 Apr 2009 11:54:30 +0200

    K.K. pisze:
    > Nie lepiej byłoby sprawdzić bez udziału sądu czy wypowiedzenie było na
    > pewno na tyle prawidłowe, by uznano je za skuteczne? O ile wiem złożone
    > zostało w tepsie. Czy to zgodne z umową, bo może ta przewidywała inny
    > tryb i wypowiedzenie złożone w tepsie czy w najbliższej aptece nie miało
    > szans by było skuteczne.

    Podejrzewam, że umowa nie została rozwiązana. W TP można było co
    najwyżej znieść preselekcję tele2, co nie ma wpływu na umowę z tele2.
    Opłaty abonamentowe nadal mogły być naliczane, ponadto niektóre warunki
    promocyjne zabraniały kasowania preselekcji tele2 pod groźbą kary
    umownej. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że sprawa byłaby przez babcię
    przegrana.

    Natomiast znając bałagan w tele2, istnieje szansa, że nie zdołaliby
    udowodnić zawarcia umowy. Wiele umów jest zawieranych przez telefon
    przez outsourcingowe biura call center, jakość prawna tego typu rozmów
    nieraz pozostawia wiele do życzenia. Niech zatem tele2 przedstawi dowód
    zawarcia umowy na określonych warunkach.

    --
    Liwiusz