  • Date: Fri, 26 Jan 2007 21:10:52 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Tele 2 i babcia

    Jacek wrote:
    > Do mojej babci lat 82 zadzwonił miły pan z Tele 2 i namówił ją na przejście
    > z Telekomunikacji Polskiej do Tele 2 (tańsze rozmowy, lepiej i wogóle).
    > Babcia, jak to starsze osoby mają od razu uwierzyła i powiedziała tak.

    Panu z Tele 2, ale z TP w tej sprawie nic nie rozmawiała?

    [ciach]

    > Infolinia TP poinformowała, że na zlecenie Tele 2 przełączono telefon do

    A jakim prawem TP wykonuje zlecenia Tele 2, a nie abonenta?

    > Tele 2. W Tele 2 usłyszeliśmy, że zlecenie zrealizowano na podstawie
    > telefonicznej dyspozycji bez czekania na podpisanie umowy.
    > I tu pytanie do Grupowiczów:
    > Można to tak? Pogadać z 82 letnią babką i ...ciach faktura. Pewnie za chwilę
    > komornik zapuka i zabierze telewizor.

    Eeetam. Pewnie tak te sk*.*syny będą straszyć, ale od faktury do
    komornika droga daleka i wiedzie przez sąd. A w sądzie można się spytać:
    "A gdzie podpisana przez abonenta umowa?"

    > Jak się bronić w tej sytuacji? Poradźcie.

    Na początek postraszyć prokuraturą. I zrezygnować od razu z TPSA.

    Jest już rosnąca w siłę konkurencja w ofercie telefonów z numerem
    "miejskim".