    From: "Robert J." <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Takie pytanko
    Date: Mon, 28 Nov 2005 10:04:16 +0100

    > Natomiast, gdyby dowiedziono, że szkoda
    > powstała w wyniku tej kolizji, to tamten kierujący powinien dostać
    > odszkodowanie z Twojego OC. Fakt, że jego samochód był nieprawidłowo
    > zaparkowany niczego tu nie zmienia.

    Nie jestem pewien, czy jakakolwiek ubezpieczalnia by uznała taką kolizję. Po
    pierwsze wartość tego plastikowego badziewia jest znikoma, a jest jakaś
    minimalna kwota szkody. A po drugie to akurat ten plastik na tablicę nie
    jest elementem samochodu :-). Gdybym sobie na antenę założył kukiełkę i ktoś
    by ją uszkodził swoim autem (pomijam fakt wykonalności tegoż), to nie sądzę
    żebym uzyskał od niego jakiekolwiek odszkodowanie...
    Ale może się mylę, nie jestem prawnikiem...
    Pozdrawiam
    RJ