  • Data: 2008-11-13 15:12:44
    Temat: Re: Takich jak TY sterylizujemy dla twojego dobra.
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gfckba$r7i$1@srv.cyf-kr.edu.pl Jacek_P
    <L...@c...edu.pl> pisze:

    > Zadne odchodzenie nie jest godne. To mitologia i falsz, taki
    > sam, jak opinia, ze "bol i cierpienie uszlachetnia". Tylko
    > kompletny kretyn, ktory sam tego bolu i cierpienia nie
    > przezyl moze wciskac taka ciemnote.
    Jestem innego zdani. Każde odchodzenie jest takie samo - nieuniknione.
    Jednym los moment ten ułatwia (np. nagły zgon we śnie), innym czyni z niego
    mękę.
    Godność nie dotyczy samego faktu odejścia, lecz sposobu zachowania wobec
    niego w obliczu nieuchronności.
    Dotyczy także sytuacji gdy człowiek ma możliwość wyboru.
    Jak napisałem wyżej - los niektórym oszczędza tej próby, niektórym ją
    ułatwia, jeszcze innym każe przejść całą drogę przez koszmar.

    > Jedyne co mozna zrobic dla umierajacego to tak go naladowac
    > farmaceutykami, aby nie czul bolu i byc przy nim.
    To nie jest jedyne, co można zrobić.

    --
    Jotte