  • Data: 2023-06-18 22:15:21
    Temat: Re: Taka sytuacja
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.06.2023 o 21:47, Shrek pisze:

    > A w kontekście artykułu powinno ci się kojarzyć z kodeksem
    > wykroczeń.

    No i w wypadku wykroczeń stosuje się go w odniesieniu do kategorii osób,
    wobec których postępowanie to może się toczyć, należy wskazać, iż tryb
    ten może mieć zastosowanie do:

    1) osób nieposiadających stałego miejsca zamieszkania lub miejsca
    stałego pobytu, jeżeli zachodzi uzasadniona obawa, że rozpoznanie sprawy
    w postępowaniu zwyczajnym będzie niemożliwe lub znacznie utrudnione;

    2) osób przebywających jedynie czasowo na terytorium Rzeczypospolitej
    Polskiej, jeżeli zachodzi uzasadniona obawa, że rozpoznanie sprawy w
    postępowaniu zwyczajnym będzie niemożliwe lub znacznie utrudnione;

    3) wobec sprawców wykroczeń popełnionych w związku z imprezą masową,
    określonych w przepisach o bezpieczeństwie imprez masowych.

    Który z przypadków tu proponujesz?
    --
    (~) Robert Tomasik