  • Data: 2023-06-16 14:05:50
    Temat: Re: Taka sytuacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.06.2023 o 12:58, J.F pisze:

    > To raczej widac.

    Trzeba pójść...

    > Nie da sie bez pisma?

    Na ogół nie. Rodo, giodo, regulaminy...

    > Poprosic lub postraszyc legitymacją, obejrzec, pojsc szukac następnej

    Spróbować można. Ale czy to nie przekroczenie uprawnień?

    > Wiesz ile etatow schodzi na pilnowanie?

    W chuj - zresztą bez znaczenia - jak im brakuje, to tym bardziej każdy
    jeden pod ruderą naczelnika bardziej na wagę złota:P

    > Ale to sie wydłuża. A Solid tak od razu zadzwoni, czy musi najpierw
    > sprawdzic?

    Normalnie sprawdza, ale skoro już dwa razu ten konkretny sklep napadli...

    > A policjanci to szybko pospieszą, czy dla Solida to bez
    > pospiechu - sam niech sobie pilnuje.

    Czasem i ślepej kurze...

    > Ale statystyki sie poprawią.

    Daj spokój - to już lepiej znaleźć dwie działki dilerskie roweru komuś w
    gaciach - nie znajdziesz w statystyki się nie liczy znajdziesz to
    sukces. A ty się chcesz z gościem z siekierą bić:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!